Vet ni vad jag skulle göra idag?

Jag skulle ligga i solen och plugga.
Men solen är inte här, det regnar :(

Ska väl försöka plugga iallafall, men jag blir distraherad av allt man kan bli distraherad av. Jag blir så himla lättroad när jag är tvungen att göra nånting.

Jag har sträckt låret, på ett väldigt konstigt ställe, och jag har försökt lista ut varför, sen kom mamma och jag på det. Det är ifrån Personalfesten haha. Som förövrigt var bästa personalfesten jag någonsin varit på ;) Väldigt ont har jag iallafall.

Jag har gjort en prio-lista över mitt plugg:

1. Engelska, litteratur-tramset.
2. MATEMATIK, plugga in hela c-kursen till på tisdag.
3. Svenska, redovisning och prov till på onsdag
4. Mdk, Reklambildsanalys till innan sommarlovet, typ.

Nu ska jag sitta och trycka i ett hörn, för nu åskar det :(
See you när det har slutat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0